E-shopy

Valentýn v internetovém marketingu

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » E-shopy » Valentýnský marketing
Napsal: Jiří Komár | @jirikomar | Čtvrtek 14.01.2010 | Komenáře

Valentýnský marketing

Není nic nového pod sluncem, že Vánoce patří mezi obchodníky mezi nejnáročnější a zároveň nejlukrativnější svátky. A proto není divu, že většina prodejců si chce v lednu odpočinou od každodenního shonu a starostí. Jenže i tady platí staré moudro "Komu se nelení, tomu se zelení", jelikož již v polovině ledna začíná malé nákupní šílenství. Valentýn.

Každoroční statistiky Google i Seznamu nám ukazují, že nakupující jsou aktivní již po Vánocích. A i přes nedostatek financí se snaží sehnat nějaký dárek pro své milé k Valentýnu.

Proto, pokud je Váš sortiment vhodný jako Valentýnský dárek, měli by jste udělat maximu pro zajištění co největších tržeb. Možná se ptáte jak, způsobů je celá řada. Základním stavebním kamenem může být optimalizace názvu Vašeho výrobku nebo sortimentu ve spojení se slovem Valentýn.

Dobrým pomocníkem Vám pak pro výběr vhodného slova může být třeba našeptávač fulltextového vyhledávače nebo selský rozum, který je většinou nejlepším rádcem. Pokud chcete, můžete využít také nástroj od firmy Google: Nástroj pro návrh klíčových slov

Krom konkrétních spojení třeba "parfémy Valentýn" se můžete pokusit optimalizovat i na obecné pojmy jako "dárky k Valentýnu, dárek na Valentýn nebo Valentýn atd."

Samotnou optimalizaci pak můžete rozšířit o PPC kampaně k Valentýnu, bannerovou kampaň nebo speciální akci pro Vaše fanoušky na facebooku.


Štítky k článku: Internetový marketing
Jiří Komár

Jiří Komár

Autor článku působí jako UX designer a specialista na internetový marketing. Posledních sedm let se pohybuje především v prostředí internetových obchodů a podílel se na projektech jako OKAY.cz, Kama.cz, Bambule.cz, Rogelli.cz nebo Alfa.cz.

Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce