Google ve středu potvrdil, že spustil rozsáhlou aktualizaci jaderného algoritmu vyhledávání tento týden.
„Naše pokyny ohledně této aktualizace zůstávají naprosto stejné jako předtím,“ sdělila společnost.
Mluvčí Google Vyhledávání Danny Sullivan potvrdil aktualizaci, která začala dvanáctého března.
Proč na tom záleží. Google dělá několik jádrových aktualizací hodnocení každý rok a potvrzuje jich jenom pár napříč celým rokem. Je to specifické hlavně pro jádrové aktualizace, Google sdělil několikrát, že nemůžete dělat nic, co by mohlo „spravit“ vaše hodnocení po takové aktualizaci. Předchozí rada Google je „Není tu žádná oprava“ pro stránky, které nyní mohou být hůře hodnoceny, než budování skvělého obsahu. Za nějaký čas se tak může stát, že váš obsah se tak bude hodnotit relativně lépe.
Pokud se vaše hodnocení dramaticky změnilo, možná to bylo díky této rozsáhlé jádrové aktualizaci vyhledávacího algoritmu a není to žádná technická změna, kterou jste mohli udělat na vaší stránce.
CO se tedy změnilo? Právě nyní je velice brzo a je velice těžké odhadovat, co se změnilo. Na základě SEO drbů ohledně této aktualizace, před tím, než Google potvrdil aktualizaci, někteří říkali, že se znovu Google zaměřil na oblast zdraví a lékařství. Ovšem Google uvedl, že tu nebyl žádný specifický cíl aktualizace, ať už to jsou stránky zdraví nebo lékařství, které byly těžce zasaženy prvního srpna.
Předchozí rady Google. Google předtím sdílel jeho rady ohledně těchto rozsáhlých jádrových aktualizací:
„každý den, Google obvykle spustí jednu či více změn, které mají za účel zlepšit naše výsledky vyhledávání. Někteří se dokonce zaměřili na nějaké specifické zlepšení. Některé jsou širší změny. Minulý týden jsme spustili rozsáhlou jádrovou aktualizaci algoritmu. Tyto aktualizace děláme rutině několikrát do roka.
Co se týče samotné aktualizace, některé stránky mohou zaznamenat poklesy nebo nárůsty. Není tu nic špatného se stránkami, které nemusejí být tak dobré. Namísto toho právě změny našeho systému nyní pomáhají stránkám, které předtím byly nepovšimnuty a přehlíženy.
Není tu žádná „oprava“ pro stránky, které není, mají horší hodnocení než ostatní. Jediné, co můžete dělat, je budovat skvělý obsah a za nějaký čas se váš obsah může stát daleko lépe hodnocený v porovnání s ostatními stránkami.“
Pokud se chcete dozvědět o více radách Google ohledně aktualizací, podívejte se na toto vlákno na Twitteru.