Seo slovník

SERP - search engine results page

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » s » SERP
Napsal: Seo-slovnik.cz | Pondělí 03.10.2011 | Komentáře vypnuty

SERP neboli search engine results page je stránka výsledků vyhledávání, kterou zobrazí fulltextový vyhledávač, po zadání dotazu do vyhledávacího políčka. Tento pojem se hojně využívá hlavně ve spojení se SEO a search marketingem obecně.

Stránka s výsledky vyhledávání je rozdělena na přirozené (organické) a placené výsledky vyhledávání. Placené výsledky se nachází okolo výsledků organického vyhledávaní, konkrétně pak nahoře a vpravo. U seznamu můžeme reklamu sklik nalézt i pod výsledky vyhledávání. Do výsledků vyhledávání jsou přimíchávány i různé upoutávky, odkazy na mapu v případě, že se jedná o navigační dotaz a náhledy obrázků, které s dotazem souvisí.

Klasický výsledek vyhledávání obsahuje tři základní údaje - titulek stránky (obsah tagu <title>). Dále pak popisek, kde se vyhledávač snaží umístit krátký a výstižný úryvek textu, který v ideálním případě obsahuje hledané klíčové slovo. Google se snaží do popisku většinou umístit obsah meta tagu description. Trojici pak uzavírá URL dané stránky.

Ukázka stránky s výsledky vyhledávání (SERP)


). Dále pak popisek, kde se vyhledávač snaží umístit krátký a výstižný úryvek textu, který v ideálním případě obsahuje hledané klíčové slovo. Google se snaží do popisku většinou umístit obsah meta tagu description. Trojici pak uzavírá URL dané stránky. Ukázka stránky s výsledky vyhledávání (SERP)

Štítky k článku: SEO
Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce