Seo slovník

Landing page

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » l » Landing page
Napsal: Seo-slovnik.cz | Pondělí 12.10.2009 | Komentáře vypnuty

Landing page neboli cílová stránka je důležitým prvkem v internetovém marketingu. V dnešní době je mnoho efektivních nástrojů, jak získat pozornost potencionálního zákazníka nebo klienta. Mezi základní metody získávání zákazníka patří:
 


Všechny tyto metody mají za úkol přivést nové návštěvníky na Váš web. Proto je velmi důležité se soustředit na místo. Kam se takový návštěvník po kliknutí na odkaz, banner nebo jiný reklamní prvek dostane. Správné místo je právě landing page, která by měla korespondovat s předsunutou reklamou, na kterou uživatel klikne.

Příklad:

Snažím se inzerovat nový typ televize. Vyberu si zajímavý internetový portál, kde si zaplatím reklamní prostor. Pro naše potřeby, třeba grafický banner na úvodní stránce portálu. Správně navržená kampaň by měla návštěvníka po kliknutí na náš banner přesměrovat na stránku, která je pouze o naší televizi, případně o výrobní řadě. Všechny informace by měly být viditelně a srozumitelně prezentovány. A uživatel by měl mít pocit, že tato stránka nabízí vše. Co chci o produktu vědět. Následně již může uživatel televizi koupit, pokud klikne na konkrétní model nebo se podívat na reklamní video nebo si stáhnout nějaké podklady.

Chyby bychom se dopustili v případě, že by náš banner směřoval přímo do detailu produktu v našem internetovém obchodě. Ptáte se proč? Jednoduše, detail produktu je často navržen univerzálně. Takže nemůže nabídnout komfort, který má landig page. Navíc, nemůžeme vědět zda uživatel má dostatek peněz na konkrétní model. Bylo by škoda o něj přijít, když by si klidně mohl koupit levnější verzi.

Obecně je landing page stránka, která je navrhována s ohledem na co možná nejvyšší konverzní poměr. Proto není dobré ji nahrazovat běžnými stránkami Vašeho webu.

Tento druh stránek by určitě neměl být opomíjen a mělo by se jim věnovat dostatek času. A to jak v době tvorby, tak v době následného vyhodnocování a měření. Třeba v Google Analytics.

Pokud plánujeme velkou reklamní kampaň na nové produkty nebo služby, je lepší jako cílovou stránku zvolit microsite. Ta nám umožní plně informovat naše návštěvníky o našem zboží a službách. Navíc si zde můžeme pohrát s designem a formou našeho sdělení. Více se dozvíte v článku o microsite.


Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce