Novinky na internetu

SMX Advanced 2010 London postřehy

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » Novinky na internetu » SMX Advanced 2010 London postřehy
Napsal: Jiří Komár | @jirikomar | Neděle 23.05.2010 | Komenáře

SMX Advanced 2010 London postřehy

Před malou chvílí jsem dočetl zajímavý report od Miroslava Rojka ze společnosti Ataxo. Který se účastnil konference SMX Advanced 2010 London.


Na článku mě potěšila zejména pasáž, ve které autor píše o prezentaci Rand Fishkina ze společnosti SEOmoz, který patří k předním světovým odborníkům v oblasti problematiky SEO. Ten totiž ve své prezentaci opět uved, že některé on-page faktory nemají v oblasti SEO žádný význam. A bazírování na dodržování těchto pravidel je pro dosažení lepší výsledků u fulltextových vyhledávačů zbytečné.


On-page faktory, které jsou takto přecňovány jsou klíčové slova v H1 a hustota klíčových slov na stránce.


Toto tvrzení je jen dalším důkazem, již delší dobu proklamované skutečnosti. Sám jsem se účastnil mnoha diskuzí na nejrůznějších webových blozích a fórech, kde s touto myšlenkou mnoho lidí nesouhlasilo a slepě věřilo na na efekt těchto nefungujících on-page faktorů.


Naopak co Rand Fishkin potvrdil je to, že klíčové slova v titulku stránky a v alt tagu obrázku mají pořád svůj efekt a ti co s těmito elementy na svém webu pracují si mohou u fulltextových vyhledávačů vylepšit své pozice.


Jiří Komár

Jiří Komár

Autor článku působí jako UX designer a specialista na internetový marketing. Posledních sedm let se pohybuje především v prostředí internetových obchodů a podílel se na projektech jako OKAY.cz, Kama.cz, Bambule.cz, Rogelli.cz nebo Alfa.cz.

Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce