Seo slovník

PPC reklama

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » p » PPC reklama
Napsal: Seo-slovnik.cz | Čtvrtek 30.04.2015 | Komentáře vypnuty

Je internetová reklama placená za proklik. Mezi hlavní výhody PPC reklamy patří vysoké zacílení, rychlé spuštění, měřitelnost výsledků a flexibilita v nastavení PPC reklamy. Princip PPC reklamy je v tom, že inzerent platí za reklamu, až ve chvíli, kdy na ní uživatel klikl, neplatí tedy za zobrazení reklamy. Nejsilnější stránkou PPC je samotné cílení reklamy.

Prvním způsobem je velmi relevantní cílení na klíčová slova, kdy se reklama zobrazí uživateli po zadání klíčového slova. Druhým způsobem je cílení kontextové, tedy dle tématu stránek.

PPC reklamy se zobrazují ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam. Pro nastavení a správu PPC reklamy používáme systémy Google Adwords pro vyhledavač Google a Sklik pro český Seznam. Na PPC reklamy narazíte také ve formách bannerové reklamy, zobrazuje se na cizích webech formou kontextové reklamy nebo na sociální síti Facebook.

Na principu PPC je placený také remarketing, který umožňuje cílit reklamu na uživatele, kteří web navštívili a opustili. Můžete jim nabídnout slevu, další argumenty ke koupi, příslušenství k již zakoupenému produktu apod.


Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce