Seo slovník

CTR - míra prokliku

Cesta k článku: Seo-slovnik.cz » c » CTR
Napsal: Seo-slovnik.cz | Pátek 24.08.2012 | Komentáře vypnuty

CTR

CTR je zkratka anglického slova Click Through Rate. Do češtiny je toto slovo překládáno jako míra prokliku. S tímto pojmeme,potažmo zkratkou se nejčastěji setkáte ve spojení s internetovou reklamou. CTR vyjadřuje poměr mezi počtem zobrazení dané reklamy a počtem prokliků na tuto reklamu. Ve vzorci by CTR vypadalo následovně:

 

CTR (%) = počet prokliků / počet zobrazení * 100

 

Vysoké CTR může být jedním z prvních signálů úspěšnosti reklamy - čím vyšší CTR tím cíleněji bývá reklama zobrazována. Nicméně CTR je taky závislé na formě reklamy. Klasická bannerová reklama mívá CTR velmi nízké, jelikož zde funguje tzv. bannerová slepota - lidé už se tyto grafické reklamy naučili ignorovat. Oproti tomu dobře nastavená PPC reklama ve vyhledávací síti může mít CTR velmi vysoké.

Přečtěte si také o dalších výrazech z oboru PPC reklamy: CPC.


Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce