SEO

SEO a optimalizace webu

Rubrika: Seo-slovnik.cz » SEO

Pokud hledáte náměty jak optimalizovat Váš nebo klientův web, internetový obchod nebo webový portál. Tak jste tady správně. Rubrika SEO bude o všem, co může ovlivnit Vaše výsledky u fulltextových vyhledávačů. Nebudou chybět zahraniční tipy a postřehy, poslední trendy, nebo ukázky dobrých a špatných metod, využívaných při optimalizaci.


Do rubriky SEO jsou zařazeny tyto články

SEO

Nepodceňujte sílu long tail

Zařazeno v rubrice: SEO
Napsal: Jiří Komár | @jirikomar | Úterý 17.07.2012 | | Komenáře

Nepodceňujte sílu long tail

Kladete si někdy otázku, zda se oplatí psát kvalitní články a věnovat psaní větší množství času a námahy? Pokud ano, tak pokračujte v čtení. V tomto článku Vám totiž ukážu, jakou sílu má jeden článek a jaké statistiky Vám dokáže v Google Analytics vykouzlit.

Číst celý článek »

Štítky k článku: SEO
SEO

Optimalizujete na méně konkurenční slova, vyplatí se to

Zařazeno v rubrice: SEO
Napsal: Jiří Komár | @jirikomar | Neděle 14.03.2010 | | Komenáře

Optimalizujete na méně konkurenční slova, vyplatí se to

Optimalizace pro fulltextové vyhledávače patří v dnešní době k fenoménům. Mnoho obchodníků se budí ze svých snů, jen aby zkontrolovali, zda se nepropadli na některé klíčové slovo, které tvoří většinu návštěvnosti jejich webu. V drtivé většině těchto případů, jde o slova, která se takřka nedají udržet. Jelikož obchodníci nemají dostatek zkušeností a času, aby se takovému slovu věnovali. Na druhou stranu jsou stovky slov, o které se nikdo nezajímá a na které nikdo nezkouší optimalizovat. Těmito slovy se budeme zabývat v tomto článku.

Číst celý článek »

Štítky k článku: SEO
SEO

Projektový deník v Google Analytics je super

Zařazeno v rubrice: SEO
Napsal: Jiří Komár | @jirikomar | Pátek 05.03.2010 | | Komenáře

Projektový deník v Google Analytics je super

Pokud se staráte o vyhodnocování výsledků u nějakého webu, určitě jste již narazili na jednu nepříjemnost. Všechny informace, změny nebo jiné aktivity s webem je potřeba si ukládat do projektového deníku. Aby jste se za několik dní, týdnů nebo měsíců nemuseli rozpomínat, co se v osudný Den D stalo. Jenže znáte to, jdete mimo kancelář na jednání nebo k šéfovi a poznámky máte u sebe na počítači.

Číst celý článek »

SEO

Užitečné nástroje pro analýzu klíčových slov – 1. díl

Zařazeno v rubrice: SEO
Napsal: Jan Korpas | Neděle 14.02.2010 | | Komenáře

Užitečné nástroje pro analýzu klíčových slov – 1. díl

Ačkoliv to není příliš v povědomí, pro analýzu klíčových slov jsou využitelné také našeptávače vyhledávačů, zejména pak našeptávač Seznamu a Google. Nepovažujme je přímo za nástroje „spasitele“, které nás zavalí nepřeberným množstvím informací o hledanosti slov, ale přiznejme si, že určitý přínos mít opravdu můžou. O co se vlastně jedná? Jakmile začnete ve vyhledávačích psát slova, začne vám systém našeptávače nabízet podobné výrazy, které obsahují část vámi napsaného slova. Aktuální počet nabízených výrazů je v daný okamžik vždy deset. To ovšem neznamená, že více různých slov získat nelze.

Číst celý článek »

Štítky k článku: SEO
Rubriky
Rubrika Článek

Veškerý obsah je majetkem autorů, jeho další šíření bez souhlasu je zakázáno, 2008 - 2017 © www.seo-slovnik.cz - Váš internetový rádce